Home

Kom nyss innanför dörren, har ju precis vart hos mina kusiner på kalas. Skoj va de allt, som vanligt :)
Blev att äta middag och sedan kolla på melodifestivalen med allt folk. Tyckte iofs inte att något va speciellt livfullt denna gången men dom fyra tjejerna som sjöng sist va nog bäst, tyckte iofs inte att själva låten va speciellt bra eftersom att det va samma tempo under hela låten men kläderna och skorna va snygga så de va ju ett plus :) Kanske är helt fel ute, det kanske inte va ''samma tempo'' under hela låten. Kollade/lyssnade inte så noga eftersom att jag va en hel del med Nicholas när melodifestivalen va igång.
Taxi Ullrika kom och hämtade oss när vi skulle hem, trevlig människa dedär och dessutom blev det ju väldigt billigt, haha ;):)

Det är ju alltid skönt att komma hem så jag ska ta det lite lungt nu. Ska nog lägga mig sen också, det skadar ju inte att sova lite, bara gött :)
Ha en fortsatt bra lördagkväll för det ska jag ha! Cya! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: