Borta bra men hemma bästa

Och då va man hemma från Danmark. Har vart rätt gött att vara iväg ett tag men ännu skönare att komma hem måste jag ju säga.
Badade bara en gång trots att vi bodde på ett poolhotell, fanns en stor pool och två små + en vattenkana och även en bubbelpool. Bubbelpoolen va ju den bästa om man säger så ;)
Iofs så fanns det ett jättestort 'uppehållsrum' som man nu kallar det med spelrum och 5 pingisbord så va mest där med Ebba och Marcus. Skoj va de allt :)
Igår va vi på ett fiskmuséum, låter lite lamt kanske, men det är verkligen jätteroligt där :) Finns hur sjuka fiskar som helst plus att det är ett galet stort akvarium som tar upp flera våningar med hajar, rockor, klumpfiskar osv. En sån klumpfisk som dom nu hette är verkligen gigantiska, dom kan bli över tre meter så ni kanske förstår ;)
Den ena datorn har gått sönder och det är den datan jag lägger in bilder på och sånt, så de kan dröja till att jag lägger in bilder ifrån Danmark, men jag lovar att det kommer så snart som möjligt :)


Bilden är snodd från google, mest för att ni skulle få se hur dom ser ut
och hur gigantiska dom faktiskt är, måste erkänna att dom är rätt
söta på nått sätt :) Ni kanske inte håller med, eller? ;)


Sitter i soffan och kollar på melodifestivalen just nu, måste säga att det va rätt låt som vann även om jag igentligen inte gillar Eric Saade's personlighet, menmen..
Ska ta och fortsätta med mitt så ni får ha det så bra så hörs vi senare :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: