Allt på samma gång :)

Mår betydligt bättre idag, det är bara snuvan som hänger kvar plus att jag är tät och hade ont i halsen imorses, men snart är förhoppningsvis allt borta eller vad tror ni? :)

Är faktiskt på väldigt bra humör idag, just nu iallafall ;) Har vart framme vid elkedjan med mamma och köpte present till min kusin som ska ha kalas tillsammans med hans mamma (min moster, världens bästa moster ♥) eftersom att dom fyller år så nära varandra. Va iallafall där och sedan gick jag och mamma vidare till boström och köpte två ytterligare presenter till Nicholas (kusin) + en present till min morbror (världens bästa morbror ♥)  för att vi missade hans kalas förra helgen (?) kommer inte ihåg hur det va. Iaf så är jag hemma nu och jag har ätit Mexikansk mat, haha jag är väldigt bra på att göra sån mat om jag får säga de själv ;):)
Somsagt så är jag hemma nu så jag ska ha lite småroligt för mig själv och slå in alla presenter. Vi hörs sen! :)

Btw, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA HILLE OCH VÄRLDENS BÄSTA NICHOLAS! Jag älskar er! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: