God Jul allihopa!

Godmorgon på er fina läsare! Och framförallt GOD JUL!! :D
Blev väckt vid ungefär 7 (??) imorses utav mamma som kom in i rummet och bankade på dörren och hade en hemsk tomtemask på sig, hahah usch vad rädd jag blev! Ser så himla äckligt ut när man har masker och sånt på sig tycker jag, lite mesigt av mig kanske ;) Iaf.. hon skulle upp till världens bästa kusiner och vara tomte där. När hon kom hem hade hon med sig min ena kusin Nicholas nappflaska, Eller ''Bocka'' som vi säger i denna släkten haha.. Så himla gulligt att han skulle ge den till tomten tycker jag! Han är för go♥ Precis som alla andra kusiner!
Har precis kommit upp från vardagsrummet där det vart ''julklappsutdelning'' , fick både det ena och det andra.. Rätt nöjd alltså :) Har ni fått nått skoj? Eller ska få?
Nu ska jag iallafall ta en snabbdusch och sedan fixa mig eftersom att jag ska vara hos mormor och morfar vid två med alla kusinerna och deras familjer. Urmysigt!♥♥♥








Återigen, GOD JUL alla underbara!! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: