Price Tag

Olivia sov hos mig inatt och som vanligt åt vi salladsblad vid 7 så att vi inte skulle bli hungriga, gick o la oss vid 8 (somnade direkt) och gick upp vid halv sju nångång nästa morgon. Tog iofs lite sovmorgon.. hehe.
Ne skoja, tror ni att vi e tråkiga eller?
Vi väckte mamma vid två på natten nångång eftersom att vi hade så roligt och garvade, drack cola hela kvällen och vaknade halv 1 utav några sms.
Käkade frukost snabbt och sen drog vi ut för att sola i det vackra vädret, en timma hann vi vara ute, sen tyckte olivia att de blev långtråkigt så vi fick gå in.
Orkar inte dra alltihop så ni får nöja er med detta, oki?

Tränade förut, sedan hem och duscha och nu ligger jag i sängen faktiskt. Är inte så värst trött, bara uttråkad så jag får väl ta o sova snart iallafall.
Imorgon måste jag packa eftersom att jag åker till skåne vid 7 på morgonen på torsdag. Vill sola i iallafall en timma också, plus att några kompisar ville träffas. Får se hur jag gör med allt. Packningen är ju iallafall viktigast. Eller solningen kanske.. Haha ne skoja bara ;)

Kommentarer
Tilda

haha, när jag läste första texten jag ba.. hm, det låter inte riktigt normalt för några som heter olivia&anna x'd



- vill också t skåne.. LYYYCKOS DIG! ;oo

<3

2011-04-20 10:05:49
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: